sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Kauhua ja dramatiikkaa

Just joo, mun sisko veti kauheet kilarit ku toine sisko sai uuden luurin. Ja miksikö? Koska se ei saanu. Mä en aina jaksa kuunnella sen vinkumista, ku sen aina pitää joka hemmetin asiasta valittaa ja ulista. Että nii. Alkaa keittämää ku sen pitää aina esittää ja sit se saa mutsinki pahalle päälle >:( Mä saan ehkä Samsung Galaxy SIII.

Mut tosiaa, otsikko kertoo myös kauhusta. Katottii pari kauhuleffaa täs viikonlopun aikaan, oli ihan sikahyvii! Ja sit tiistaina shoppailee kaupunkii. Vois ostaa suklaalevyn kun on semmonen ikävä yhtä tiettyä henkilöä.. </3

Mä en vaa tajuu tota mun siskoo, miks sen pitää aina heittäytyy nii dramaattiseks?

Jep, mut mä rupeen lopettelee tätä, vähä tuli lyhyt mut huomenna(ehkä) parempi ja pidempi!

Kiittimoi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti